Kwaliteit
Als apotheek willen wij goede zorg verlenen aan de patiënt en deze zorg ook steeds verder verbeteren. Dit doen wij onder andere door het volgen van nascholingen, zodat onze kennis up-to-date blijft. Ook doen we onderzoek naar de ervaringen van patiënten door middel van klanttevredenheidsonderzoek. Opmerkingen, wensen, klachten en verbeterpunten zijn voor ons waardevolle informatie, waarmee we onze zorgverlening steeds beter proberen te maken.
Als apotheek maken we gebruik van een kwaliteitssysteem, waarin onze werkprocessen en protocollen staan beschreven. Aan de hand van nieuwe inzichten door bijvoorbeeld nascholingen en opmerkingen en verbeterpunten van patiënten, worden werkprocessen en protocollen verder geoptimaliseerd of aangepast.
Kwaliteitscertificaat
Wij zijn als apotheek HKZ-gecertificeerd. Dit houdt in dat een onafhankelijke instantie de kwaliteit van de apotheek heeft getoetst aan de hand van verschillende criteria.
Dit certificaat is 3 jaar geldig, maar tussendoor wordt jaarlijks ook een controle audit uitgevoerd.